بانک اينترنتي virtapay
 
اینترنت معدن طلای واقعیست!
کسب درآمد اصولی و مطمئن از اینترنت
 
 
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 12:44 ::  نويسنده : امیر

 سایت virtapay از طرف کمپانی paybox امریکا حدود یک سالی است که ارائه گردیده.این سایت با هدف ارائه ی پول الکترونیک مجازی به جای پولهای هیبرید وسنتی قصد راحتی نقل وانتقال پول بین کاربران ونیز هر چه سریعتر وکاربر پسند کردن اموری همچون خرید وفروشهای اینترنتی یا خدمات آنلاین را دارد.

 

این سایت هم اکنون در مرحله ی تست وآزمایش قرار دارد. مهمترین مرحله برای رسیدن به اهداف مورد نظر در این سیستم تعداد کاربران بالا در این سایت است. طوری که خود مسئولان سایت اظهار داشته اند که ما به حداقل 2 میلیون کاربر فعال برای آغاز به کاررسمی نیاز داریم. طوری که حتی این تعداد به 5 میلیون کاربر هم ممکن است برسد.پس از جذب این تعداد کاربر که اصطلاحا کاربران early bird (کاربرانی که در تست وآزمایش قسمتهای سیستم همکاری می کنند) نامیده می شوند سیستم رسما فعالیت خود را آغاز می کند. این سایت برای قدر دانی از کاربران کمکیار خود روزانه مبلغ 20 دلار ویرتاپی (دلار مجازی خاص ویرتاپی که با بقیه دلارها متفاوت است) به حساب آنها واریز می کند.بدیهی است که هنگام آغاز به کاررسمی واریز این مبالغ متوقف شده وبه ناچار دلارهای موجود در حسابهای کاربران باید به چرخش بیفتد. همانطور که میدانید با توقف واریز پول وافزایش حسابها درخواست برای دلارها زیادتر شده وبالتبع ارزش دلارها هم بیشتر می شود. این میزان ارزش بستگی به خود کاربران وصرافی هایی دارد که بعدا ایجاد می کنند.پس ویرتاپی نیازی ندارد که نقدا به کاربران پول بدهد بلکه با افزایش امکانات خود وپشتیبانی خوب واز طرفی جامع کردن سیستمش وجذب کاربران میلیونی فقط واحد پولی مناسب تر را به چرخه می اندازد که توسط بقیه دلارهای موجود نظیر پی پال یا آلرت پی و... خرید وفروش می شوند.( مسئولان این سایت اظهار امیدواری کرده اند که در سال 2012 به اهداف خود یعنی جذب کاربران میلیون برسند هرچند قولی درباره ِ آن نداده وممکن است دیرترهم به تحقق بینجامد.)

از آنجا که کمپانی مربوطه معتبر است وبیش از یک سال از فعالیت سایت مورد نظر گذشته وروز به روز برامکانات سایت افزوده میگردد ودر مقابل هم با استقبال بیشتری روبرور می شود عقل حکم میکند که هر کاربر اینترنتی یک حساب ویرتاپی داشته وتا زمان افتتاح نهایی مقداری دلار مجازی در حساب خود ذخیره کرده وسپس آن را مصرف کند یا به دیگر کاربران جدیدالورود که دلار در حساب خود ندارند بفروشد. (این امر ممکن است در چند سال آینده رخ دهد.)

واما نحوه ی ثبت نام در این سیستم:

این سایت برای جلوگیری از ایجاد چند حساب توسط یک نفر از facebook کمک گرفته است .یعنی شما برای ثبت نام در ویرتاپی نیاز دارید اکانت فیس پوک هم داشته باشید.اما نگران نباشید مامرحله به مرحله تمام موارد را برایتان توضیح می دهیم.

همان طور که می دانید فیس بوک در ایران بسته است. بنابراین برای ثبت نام شما نیاز به v-p-n دارید.شما میتوانید از اکانت تست زیر استفاده کنید.این اکانت هر 10دقیقه قطع می شود .بایدددوباره کانکت شوید.شما میتوانید در اینترنت اکانتهای رایگان زیادی پیدا کنید ویا حتی ماهیانه خریداری کنید.

 

1-ابتدا وارد سایت ویرتاپی شوید وبرروی گزینه ی click here to join now کلیک کنید.


2- بر روی گزینه ی login with facebook کلیک کنید.


3- در صورتی که از قبل اکانت فیس بوک دارید آدرس ایمیل وپسورد خورد را وارد کرده و گزینه ی login را فشار هدید. اما اگراکانت فیس بوک ندارید گزینه ی sign up for facebook را بزنید تا ثبت نام کنید.


4- در صفحه ی زیر مشخصات خود را وارد کرده وگزینه ی sign up رابزنید.


5- در این صفحه هم کپچا کد را وارد کرده ودوباره گزینه ی sign up رابزنید. اگر عکس واضح نیست برروی try differrent words کلیک کنید تا عکس عوض شود.


6- عملیات ثبت نام موقتا به پایان رسیده. فیس بوک یک لینک فعال سازی به آدرس ایمیلتان  ارسال کرده است. وارد ایمیلتان شوید وایمیل مربوطه را باز کرده وبرروی لینک موجود در آن کلیک کنید.


7- با کلیک برروی لینک موجود در ایمیل فرستاده شده برای بار اول وارد صفحه ی درخواست مجوز زیر می شوید. برروی allow کلیک کنید.


8- اما شما باید اکانت فیس بوک خود را وریفای کنید تا هویت شما به عنوان فردی تازه ونه تکراری تایید شود. این کار با شماره موبایل انجام میگردد.برروی لینک آبی رنگ کلیک کنید تاحساب فیس بوکتان وریفای گردد.


9- در صفحه ی ظاهر شده کشور ایران را انتخاب کرده ودر قسمت مربوطه شماره تلفن خود راانتخاب کنید. سعی کنید از ایرانسل استفاده کنید. پیامکها به خطوط همراه اول یا ارسال نمی شوند ویادیر تحویل داده می شوند. ممکن است عمل فیلترینگ پشت پرده باشد.بلافاصله باید یک پیامک برای شما ارسال شود که حاوی شماره ی فعال سازی است. شماره را وارد کرده وگزینه ی confirm را فشار دهید.


10- در صورتی که عمل فعال سازی موفقیت آمیز باشد شما وارد صفحه ی ویرتاپی زیر خواهید شد.در صورتی که تاکنون حساب ویرتاپی نداشته اید ویا داشته اید ولی آن رافراموش کرده اید در قسمت چپ یک نام کاربری برای خود انتخاب کرده وتیک گزینه ی i agree را زده و دکمه ی create new account را فشار دهید. اما در صورتی که از قبل حساب ویرتاپی داشته اید ویوزر وپسورد خود را به همراه دارید در سمت راست آنها را وارد کنید وگزینه ی link existing account را بزنید.


11- در این صفحه باید آدرس ایمیل خود را ثبت کنید تا آخرین اخبار برای شما ارسال گردد.برروی subscribe کلیک کنید وسپس عبارت داده شده راوارد کرده تاایمیلتان ثبت گردد. پس از ثبت ایمیل برروی  درهمین صفحه برروی click here کلیک کرده تا وارد حساب ویرتاپیتان گردید.




12- اکنون وارد حسابتان گردیده اید و100دلار ویرتاپی به عنوان هدیه ثبت نام به شما داده شده است. درصورتی که روزانه لاگین کنید واز سرویسهای مورد نظر استفاده کرده وآنها راتست کنید ونیز آخرین اخبار را پیگیری کنید روزانه 20 دلار دیگر هم به حسابتان واریز می گردد.در صورتی که بیش از 2 روز لاگین نکنید واریز دلار به حسابتان متوقف می شود واگر بیش از یک ماه هم لاگین نکنید حسابتان بلوکه می شود.


در صورتی که نتوانستید اکانت فیس بوکتان را از طریق موبایل وریفای کنید می توانید این کار را از طریق خود صفحه ی فیس بوکتان انجام دهید.وارد اکانت فیس بوکتان شوید وبرروی account setting وسپس mobile وبعد از آنadd a phone کلیک کنید.


در پنجره ی باز شده پسوردتان را وارد کنید.


در این پنجره بر روی  add your phone number here کلیک کنید.


کشور ایران راانتخاب کنید و شماره موبایل خود راوارد کنید. پس از اندکی باید یک پیامک حاوی کد فعال سازی برایتان ارسال می گردد.آن را در قسمت mobile setting وارد کرده وگزینه ی confirm را بزنید.حالا حسابتان وریفای می شود.


از حساب ویرتاپیتان لذت ببرید و این نکته را فراموش نکنید که معرفی این سیستم به بقیه یعنی افتتاح زودتر سیستم ودر نتیجه اعطای ارزش به دلارهایتان. پس سایت را به بقیه هم معرفی کنید.موفق وکامیاب باشید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از ایجاد این پایگاه ، کسب در آمد اصولی و حساب شده با جدیدترین متد علمی و کار آمد روز میباشد و امید وارم که شرایطی بدور از استرس و تنش و ایجاد محیطی امن جهت شما همراهان عزیز و گرامی فراهم آورم.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درآمد اصولی و مطمئن از اینترنت و آدرس kasbedaramadekhoob.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





باکس 24